جمعه, 14 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۴:۲۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 49
  • کد خبر : ۳۰۹۷۸
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی:
برگزاری جلسه تدوین برنامه راهبردی آموزش كاركنان
رحیم میرزائی رئیس گروه نیازسنجی و تدوین استانداردها و منابع آموزشی دفتر آموزش کارکنان اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای سیاستگذاری آموزش کارکنان، تاکید شد برنامه راهبردی آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تدوین و برای تصویب به آن شورا ارایه گردد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ رحیم میرزایی بیان کرد: در این جلسه با در نظر گرفتن اسناد بالادستی، برنامه راهبردی آموزش کارکنان قبلی و برنامه هفتم توسعه وزارت جهاد کشاورزی، از کلیه واحدهای وزارت درخواست کرد تا برنامه های خود را در زمینه نیاز های آموزشی ارایه نمایند.

میرزایی با اشاره به اینکه این جلسات ابتدا شیوه تدوین برنامه راهبردی آموزش کارکنان است،گفت: این برنامه با رویکرد برنامه‌ریزی استراتژیک و توجه به برنامه توسعه هفتم وزارت تدوین خواهد شد. همچنین اکثریت حوزه های وزارت در تهیه  برنامه هفتم مشارکت داشته اند.

رحیم میرزایی تصریح کرد: برای تدوین برنامه علاوه بر توجه به برنامه توسعه هفتم لازم است ماموریت ها و وظایف هر حوزه نیز در نظر گرفته شود و در مرحله بعدی نیازهای آموزشی هر کدام از عملیات مربوط به اهداف یا راهبردها تعیین خواهند شد.

در ادامه رئیس گروه نیازسنجی و تدوین استانداردها و منابع آموزشی بیان کرد:درصد اهمیت هر نیاز آموزشی نسبت به کل آموزش های هر حوزه تعیین خواهد شد و برای هر نیاز میزان تحقق در هر سال نیز به درصد تعیین می شود و برخی از حوزه ها وظایف یا برنامه هایی خارج از برنامه هفتم توسعه را بر عهده دارند.

گفتنی است این جلسه با حضور سید جلال الدین بصام و همکاران دفتر آموزش کارکنان، معاونت های ستادی، مراکز و دفاتر مستقل، شرکت ها و موسسات مستقل، سازمان های وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و تاکید شد: پس از تدوین نیاز های آموزشی توسط واحد های ستادی وزارت، برش استانی نیز با مشارکت استان ها آماده و برای برآورده شدن نیازهای آموزشی با مراجعه به سامانه آموزش کارکنان دوره های موجود برای هر نیاز بررسی شده و نسبت به بازنگری یا تدوین دوره های جدید اقدام خواهد شد.



برای دریافت اخبار در کانال ایتا کلیک کنید

1.png

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0