جمعه, 14 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۴:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 116
  • کد خبر : ۳۰۹۴۶
به میزبانی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه:
انعقاد توافقنامه همكاری آموزش‌های مهارتی كشاورزی برای سربازان وظیفه
مراسم انعقاد توافقنامه نامه همکاری مشترک بین موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در فروردین ماه سال جاری در سالن جلسات قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ محمد مهدی قاسمی در این مراسم از ارائه آموزش مهارت کشاورزی به 55384 نفر از سربازان وظیفه در سال 1402 در مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استانی و پادگان ها خبر داد.

وی افزود کیفی سازی آموزش مهارتی توام با دانش علمی و عملی، آموزش در محیط واقعی کار متناسب با نیازهای آموزشی و شغلی سربازان،اولویت آموزش سربازان روستا زاده و کشاورز زاده ونظارت و ارزیابی مستمر از اهداف این موسسه در سال جاری می باشد.

محمد مهدی قاسمی در این نشست پیشنهاد کرد برگزاری همایش مشترک، ایجاد مرکز مشاوره برای جامعه هدف با توجیه اهداف مهارت آموزی کارکنان وظیفه، همکاری در ایجاد محیط واقعی کار در پادگان ها ، برگزاری نشست های فصلی، برنامه ریزی برای بازدید مشترک از آموزش‌های مهارتی در استان‌ها و همکاری در طرح های تحقیقاتی در دستور کار قرار گیرد.

سردار محمد جواد زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در بخش دیگری از این مراسم بر کیفی سازی آموزش های مهارتی، اولویت بندی آموزش مهارتی  سربازان بر اساس اولویت های استانی و منطقه ای، سامانه ای نمودن آموزش مهارتی با همکاری دو مجموعه، پی گیری تاسیس آموزشگاه رانندگی تراکتور و کمباین و مکانیزاسیون کشاورزی تاکید کرد.

در ادامه این نشست نساجی مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران به ارائه گزارش عملکرد آموزش مهارتی کارکنان وظیفه در سال 1402 پرداخت.

گفتنی است این جلسه با حضور محمدمهدی قاسمی معاون سازمان تات، سردار محمد جواد زاده‌کمند فرمانده، سردار گودرزی معاون آموزش وسردار کهراری تبار معاون طرح و برنامه قرارگاه مهارت آموزی،میرجلیلی معاون آموزش موسسه و نساجی مدیر کل دفتر آموزش بهره‌برداران و مشاغل کشاورزی برگزار شد ودر پایان مراسم محمد مهدی قاسمی با اهداء لوح تقدیر از زحمات فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه وحوزه آموزش تقدیر کرد.

photo10851924477.jpg

photo10851930130.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0