شنبه, 8 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۴:۰۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 136
  • کد خبر : ۳۰۸۴۰
با حضور سید کریم موسوی معاون علمی و فناوری:
برگزاری جلسه هم‌اندیشی اقدامات آموزشی ـ ترویجی مدیریت پساسیل منطقه بلوچستان
جلسه هم‌اندیشی با موضوع اقدامات آموزشی‌ـ‌ترویجی مدیریت پسا‌سیل مزارع و باغات در مناطق سیل‌زده بلوچستان با مشارکت روسای مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های پلان چابهار، نیکشهر، راسک، قصرقند، گرمبیت دشتیاری، سرباز و زرآباد بلوچستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این جلسه سید کریم موسوی معاون علمی و فناوری با اشاره به اهمیت و اثربخشی راه‌کار و توصیه‌های فنی آموزشی- ترویجی توسط متخصصان و مروجان ارشد موضوعی، خواستار یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق به‌منظور تدوین دستورالعمل‌ها، کلیپ‌های آموزشی‌ـ‌ترویجی، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برای آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به کشاورزان پیرامون مدیریت پساسیل مزارع و باغات در جهت بهبود شرایط فعلی این مناطق شد.

سپس شهرکی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سیستان و بلوچستان ابتدا گزارش کلی از وضعیت سیل و خسارت‌های وارده به بخش کشاورزی را تشریح کرد.

در ادامه جلسه گزارش‌های تکمیلی توسط روسای مراکز جهادکشاورزی دهستان‌ها که از حادثه سیل آسیب و خسارات دیده‌اند، ارائه شد.

گفتنی است؛ مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی بلوچستان ایرانشهر، پژوهشگر مروج ارشد میوه‌های گرمسیری و همکاران معاونت علمی و فناوری به صورت وبیناری حضور داشتند.

 

برای دریافت اخبار موسسه در ایتا اینجا را کلیک نمائید.

-6024011749893718484_121.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0